Soos ‘n Wind

Vanaand is die paaie stil
Dis net die wind wat praat
Die bome doen hul eie dans
In die donker van die straat

Soms kom kuier die reuk van die see
Deur my venster van die naby Strand
Maar vanaand, vanaand is dit anders
Die reuk waai terug na die Suiderkant

Lyf onder laken en kop bo kussing
Hart vol herhinderinge en verlange
Maande al verby, ek het aanbeweeg
Toe nie – aan jou bly ek gevange

Was ons soos ‘n blaar
Wat sweef in die wind
Sonder rigting of plan
Aan geen tak verbind?

Was ons net ‘n gedagte
‘n Droom of idee;
Of ‘n oomblik van ‘n oomblik
Soos ‘n brander in die see?

Ek twyfel.

Ons is ‘n hardeband boek
Onvoltooid tot hoofstuk ses
Ons is ‘n ontsaglike vuur
Vasgekeer met ‘n nat-hout-pes

Ons skatkis is vol geheime
Alles weet ons van mekaar
Ons lag, ons huil, dis normaal
Ek glo ons stilte is amper klaar

Die diepte van ons vriendskap
Van gevoel en vermaak
Van sorg en van kennis
Lyk soos ‘n aardbewingskraak

Beste maat, dis jy veraltyd
Vriendin, liefde, soos geen ander
Soveel soos toe en tot vandag
Het ek jou lief, dit bly onveranderd

Maak nie saak wat gebeur
Al vernietig die wind soos nou
Daars niks onmoontlik vir God ons Vader
Hy herstel, moet Hom net vertrou

© LJ Swanepoel – 2017 (14 March 2017)
Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

Sara in LaLaLand

Welcome to my world.

Whatusee Photography

whatusee determines your mood, inspires you, can haunt you for life, is who you become.

The Shooting Star

Just a girl who travels.

JASDON IS OK

these ramblings of mine

Wanderlust and Tomato Sauce

Life is too short not to explore

