Winter Son

Roep jy my, ou Winter Son?
Roep jy my uit die koue?
Jas en serp hou my nie warm
Jy weet dit goed, jou Oue

Koue slaan oral waar ek gaan
Ek trek al hoe meer klere aan
Maar Koue weet waar ek vergeet
Ek kan dit nie verstaan

Ek dink aan sop, ek dink aan vuur
Ek verlang na kaggel flamme
Ek verlang na ‘n warm Somers uur
Die swem in plase damme

Maar Somer Son hou niks van my
Hy maak dat ons die heeldag ly
Water drink, te veel, te min
Sy hitte swerf deur als verby

Jy roep na my, ou Winter Son
Jy roep my uit die koue
Ek kom na jou met jas en serp
Omring my net jou hitte.

Op die gras, bo kombers
Lê ek, sit ek alte warm
Winter Son, reg rondom my
Vlug die koue darem

Winter is klaar, dis Somer tyd
Koue jy verloor die stryd
Jy was hier en nous jy voort
Oorsee waar jy behoort

Ek roep na jou, Somer Wolk
Ek roep jou uit die bloute
Die hitte raak nou hewig swaar
Ek soek ‘n bietjie koue.

© LJ Swanepoel – 2016 (10 May 2016)
Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

Sara in LaLaLand

Welcome to my world.

Whatusee Photography

whatusee determines your mood, inspires you, can haunt you for life, is who you become.

The Shooting Star

Just a girl who travels.

JASDON IS OK

these ramblings of mine

Wanderlust and Tomato Sauce

Life is too short not to explore

